تبلیغات محلی با استفاده از ابزارهای دیجیتال

تبلیغات محلی با استفاده از ابزارهای دیجیتال

به گزارش شاپ با این مقاله همراه شوید تا شما را با بهترین این ابزارها برای رسیدن به موفقیت در کمپین های تبلیغاتی خود آشنا نماییم.



به گزارش شاپ به نقل از مهر، ابزارهای دیجیتال یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به موفقیت در تبلیغات محلی هستند. ابزارهایی که مرزهای مکانی برایشان تعریف نشده است و در عین حال می توانند مخاطبان محلی را به شما جذب کنند. اما منظور از ابزارهای دیجیتال در تبلیغات محلی چیست و چگونه باید از این توانایی آنها استفاده کرد؟ تا آخر با این مقاله همراه شوید تا شما را با بهترین این ابزارها برای رسیدن به موفقیت در کمپین های تبلیغاتی خود آشنا نماییم.
بهترین ابزارهای دیجیتال در تبلیغات محلی گام اول برای جذب مخاطب محلی و رسیدن به موفقیت در این شیوه تبلیغاتی، شناخت بهترین ابزارهای دیجیتال است. از مهم ترین بسترهای موجود در این حوزه میتوان به موارد زیر اشاره کرد: ۱. ثبت آگهی در پلت فرم های آنلاین پلت فرم های آنلاین بهترین مکان برای جذب مخاطب محلی هستند؛ بنابراین ثبت آگهی در آنها می تواند به سادگی شما را به مخاطب معرفی کرده و او را ترغیب به رجوع کند. این پلت فرم ها معمولا دارای فیلترهای مکان هستند؛ در نتیجه کاربران می توانند با فیلتر کردن آگهی های ثبت شده، شما را پیدا کرده و جهت استفاده از خدماتتان رجوع کنند. بعنوان مثال برای تبلیغ و ثبت آگهی در حوزه در ارتباط با خودرو و وسایل نقلیه (تعمیرگاه، امداد خودرو، لوازم جانبی و …) می توانید در سامانه های ثبت مشاغل نظیر ۱۱۸iranwork آگهی خویش را ثبت کنید. البته این مورد بدان معنا نیست که شما نمی توانید با دیگر استان ها و مناطق ارتباط برقرار کرده و خودتان را تنها به مخاطب محلی محدود خواهید کرد؛ بلکه استفاده از روش ثبت آگهی در پلت فرم های آنلاین یک معامله دو سر سود است. ۲. موتورهای جستجو یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال برای تبلیغات محلی، استفاده از پتانسیل های موجود در موتورهای جستجو است. شما می توانید با پرداخت هزینه، نام وبسایت یا مؤسسه خویش را در بین نتایج اولیه جستجو برای یک عبارت خاص قرار دهید. نکته مهم اینجا است که شما می توانید از این طریق، نمایش تبلیغات را تنها برای یک محدوده جغرافیایی خاص محدود کرده و بدین سان تنها با مخاطب محلی خود ارتباط برقرار کنید. برای مثال اگر در حوزه تعمیرات وسایل نقلیه فعالیت دارید؛ می توانید نتایج تبلیغات را تنها به کاربرانی محدود کنید که در فاصله ۲۰ کیلومتری از محل شما قرار دارند. ۳. شبکه های اجتماعی یکی دیگر از فرصت هایی که ابزارهای دیجیتال برای جذب مخاطب محلی در اختیار شما قرار داده اند؛ تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. امروزه همه ما بخش زیادی از وقتمان را به جستجو در شبکه های اجتماعی و بررسی فروشگاه های آنلاین می گذرانیم. به صورت معمول کسب و کارهایی که امکان استفاده حضوری از خدمات را فراهم نموده اند؛ راحتتر می توانند نظر مخاطب را به سمت خود جلب کنند. از طرفی شما می توانید با قرار دادن موقعیت جغرافیایی خود در این صفحات، دسترسی محلی کاربر را ساده تر کنید. ۴. فروم های گفتگو یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال برای معرفی برند به مخاطبان محلی، استفاده از فروم های گفتگو است. شما می توانید در یکی از این پلت فرم های آنلاین، موضوعی را متناسب با کسب و کار خود مطرح کرده و از افراد دیگر بخواهید که نظر خویش را در این رابطه بیان کنند. بعلاوه می توانید از این طریق خویش را به افرادی که به دنبال یک مکان مطمئن در نزدیکی محل زندگی خود برای رفع نیازشان می گردند؛ معرفی کنید.
۵. وبسایت های نقد و بررسی وبسایت های نقد و بررسی فرصتی را برای شما فراهم نموده اند تا با انتشار مقاله در آنها بتوانید به سادگی خویش را به مخاطب معرفی کنید. بدین سان می توانید مزیت های رقابتی خویش را برشمارید و از آنها برای جذب مخاطب استفاده کنید. ۶. خبرگزاری های محلی بعضی از صفحات در اینستاگرام یا وبسایت ها، خبرهایی را در ارتباط با یک شهر یا استان خاص منتشر می کنند. شما می توانید از این پلت فرم ها برای انتشار آگهی و معرفی خود به مخاطبان محلی معرفی کنید. این خبرگزاری ها معمولا مخاطبان زیادی در حوزه جغرافیایی خود دارند؛ در نتیجه بهترین راه برای معرفی شما هستند. ۷. گوگل مپ گوگل مپ یک ابزار دیجیتال مجانی است که جنبه تبلیغاتی ندارد؛ اما می تواند تأثیر زیادی را بر روی افزایش بازدهی تبلیغات محلی شما بگذارد. شما می توانید آدرس، شماره تلفن و نام برند خویش را در گوگل مپ ثبت کنید؛ در نتیجه اگر کسی در جستجوی مکانی با خدمات مشابه شما می گشت، می تواند به سادگی شما را در این پلت فرم پیدا کند. برای مثال اگر یک رستوران دارید؛ باید آدرس آنرا در گوگل مپ ثبت کنید. بدین سان هر شخصی که در محدوده جغرافیایی شما، عبارت نزدیک ترین رستوران ها را جستجو کند؛ می تواند به سادگی به شما دسترسی پیدا کرده و برای یک وعده غذایی به رستورانتان رجوع کند. اهمیت تبلیغات محلی با استفاده از ابزارهای دیجیتال یکی از بزرگ ترین مزیت های اینترنت این است که همه مرزهای مکانی در آن برداشته شده اند و هیچ محدودیتی را برای کسب و کارها ایجاد نمی نماید. حال سوال اینجا است که چرا شما باید با تبلیغات محلی این مرزها را برای خود تعریف کرده و نمایش تبلیغات را تنها به یک ناحیه جغرافیایی خاص محدود کنید؟ برای پاسخ به این سؤال، یک مثال می زنیم. فرض کنید که شما یک تعمیرگاه وسایل نقلیه دارید که در اصفهان قرار دارد و از ابزارهای دیجیتال برای تبلیغ آن بهره برده اید. تبلیغ شما در فضای آنلاین می تواند توسط هر شخصی در هر مکانی دیده شود؛ حتی اگر فردی در پاریس یا کانادا هم زندگی کند، می تواند محتوای تبلیغاتی شما را مشاهده کند. اما سوال اینجا است که آیا امکان استفاده از خدمات شما برای چنین شخصی وجود دارد؟ آیا شما می توانید برای تعمیر خودروی او به پاریس بروید یا این که او می تواند خودروی خویش را نزد شما بیاورد؟ هر چقدر هم که شما در کار خود خبره باشید و مشتریانتان از شما راضی باشند؛ چنین امکانی وجود ندارد. در نتیجه اصلاً نیازی نیست که آگهی شما برای چنین شخصی نمایش داده شود؛ چونکه عملاً هیچ خروجی برای شما نخواهد داشت. اینجا است که اهمیت تبلیغات محلی برای شما روشن می شود. با استفاده از این روش شما تنها مخاطبانی را جلب خواهید کرد که می توانند از خدماتتان استفاده کنند. در نتیجه نیازی نیست که هزینه زیادی را صرف چاپ کردن بنرهای تبلیغاتی یا تراکت کنید؛ می توانید با صرف هزینه بسیار کمتر، خویش را به تعداد زیادی از افراد معرفی کرده و بیشترین بازدهی را برای کسب و کارتان به ارمغان آورید. مزیت های استفاده از ابزارهای دیجیتال در تبلیغات محلی: کاهش هزینه کمپین های تبلیغاتی جذب مخاطب محلی و کمک به رشد کسب و کار افزایش فروش و درآمد به علت افزایش تعداد مراجعات کمک به ساختن برند و ایجاد آگاهی از آن کمک به کسب و کارهای تازه برای جذب مشتری با کمترین هزینه آیا ابزارهای دیجیتال موفقیت در تبلیغات محلی را تضمین می کنند؟ ابزارهای دیجیتال تنها می توانند مسیر موفقیت در تبلیغات محلی را برای شما هموار کنند؛ بدین سان که شما را به همه افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند، معرفی خواهند کرد و فرصتی را برای دیده شدن در اختیار شما قرار می دهند. از طرفی همان گونه که شما از این ابزارها برای تبلیغات خود بهره برده اید؛ رقبایتان هم چنین پتانسیلی را در اختیار دارند. در نتیجه میتوان اظهار داشت که صرف استفاده از ابزارهای دیجیتال، نمی تواند تضمین کننده موفقیت کمپین های تبلیغاتی مخلی شما باشد. بلکه این کیفیت خدمات شما است که می تواند برای دفعات بعدی هم مشتری را دقیقاً به سمت شما هدایت کرده و در نهایت او را تبدیل به مشتری وفادار کند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1400/09/13
16:19:05
5.0 / 5
255
تگهای خبر: اینترنت , برند , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
شاپ SHAAP