لاستیك دولتی بخریم یا خیر ؟

لاستیك دولتی بخریم یا خیر ؟

این سوال شاید برای بسیاری از دوستان و رانندگان عزیز پیش آمده باشد که آیا لاستیک دولتی بخریم یا خیر؛ با این مطلب همراه شوید تا پاسخ سوالتان را پیدا کنید.



به گزارش شاپ به نقل از مهر، کویر تایر در اواخر سال ۱۳۶۶ با سرمایه اولیه ۱۰۰ هزار تومان تأسیس شده است! این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکتهای تولیدی لاستیک در ایران می باشد که پس از انقلاب آغاز به فعالیت نموده است. هم اکنون کویر تایر بزرگترین شرکت تولیدی استان خراسان و یکی از بزرگ ترین واحدهای تولیدی کشور است که حدود ۲۲ درصد از کل لاستیک های ساخته شده در کشوراست.
لاستیک کویر تایر و بارز هر دو لاستیک های محبوب بین کاربران ایرانی هستند چون که از لحاظ قیمتی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به لاستیک های خارجی دارند و علاوه بر آن این لاستیک ها به صورت عرضه دولتی در بازار بفروش می روند به همین خاطر قیمت آنها از سایر لاستیک ها بسیار مناسب تر می باشد. شما می توانید برای خرید لاستیک از فروشگاه اینترنتی تایرستان استفاده کنید و به سادگی لاستیک مورد نظر خویش را به صورت دولتی تهیه کنید.
لاستیک های دولتی مانند سایر لاستیک های خارجی از گارانتی تعویض برخوردار می باشند و شما می توانید در صورت بروز مشکل از گارانتی لاستیک ها استفاده کنید.
در حال حاضر کویر تایر به صورت مستقیم زمینه اشتغال ۱۲۰۰ نفر و به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم نموده است. پس صاحبان خودرو ها می توانند علاوه بر خرید لاستیک با قیمت مناسب و کیفیت مناسب به اشتغال هزاران نفر ایرانی کمک کنند. همیشه پشتیبانی از تولید داخل سبب شکوفایی اقتصادی در طولانی مدت خواهد شد.
خرید لاستیک دولتی در شهرستان
در فروشگاه تایرستان شما می توانید به صورت آنلاین لاستیک های مورد نظر خودتان را تهیه کنید و در هر جای کشور که باشید لاستیک های خویش را تحویل بگیرید. تا پیش از این خرید برای خرید لاستیک دولتی شما فقط باید در شهر تهران لاستیک را تحویل می گرفتید ولی هم اکنون و در فروشگاه لاستیک تایرستان شما می توانید به صورت آنلاین سفارش خویش را ثبت کنید و در محل خود لاستیک مورد نظر خویش را دریافت کنید.
لاستیک دولتی بخریم یا خیر؟
این سوال شاید برای بسیاری از دوستان و رانندگان عزیز پیش آمده باشد که آیا لاستیک دولتی بخریم یا خیر؟
شاید هیچ کس بهتر از خود شما نتواند به این سؤال پاسخ دهد که چه لاستیکی مناسب خودروی من است، یا بهترین لاستیک مورد نیاز من کدام است، لاستیک ها از لحاظ ابعاد؛ سایز، جنس و گل باهم تفاوت دارند، شما زمانی که اقدام برای خرید لاستیک می کنید باید پیش از هرچیزی به بودجه مورد نیاز خود توجه کنید که با عنایت به بودجه شما چه لاستیکی می تواند نیاز شما را برآورده کند و لاستیک مناسبی برای شما باشد. در میان لاستیک های موجود در بازار لاستیک های کویر و بارز اساسا با عنایت به قیمت مناسب خود می توانند گزینه های بسیار مناسبی باشند، رنج قیمتی این محصولات واقعاً مناسب می باشد و به شما برای داشتن یک لاستیک اقتصادی کمک می نماید.
قطعاً داشتن بودجه برای خرید لاستیک به شما کمک می نماید تا لاستیک هایی با فناوری روز دنیا در اختیار داشته باشید ولی داشتن مزیت های بهتر برابر است با هزینه های بیشتر برای خرید لاستیک ولی اگر بخواهیم به صورت کلی لاستیک های دولتی را بررسی نماییم به نظر من ارزش خرید بالایی دارند و نسبت قیمت به کیفیت واقعاً گزینه های خوبی هستند.
در نهایت شما باید تصمیم نهایی رh بگیرید که آیا این لاستیک ها مناسب شما هستند یا خیر.
با همه این توضیحات شما می توانید پیش از خرید با کارشناسان مجموعه تایرستان مشورت کنید و بهترین لاستیک مورد نیاز خویش را پیدا کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1400/03/10
22:56:59
5.0 / 5
1095
تگهای خبر: ارز , اینترنت , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
شاپ SHAAP