معاون استاندار بوشهر:

دهیاران خدمات مطلوبی در جهت اجرای سیاست های دولت انجام داده اند

دهیاران خدمات مطلوبی در جهت اجرای سیاست های دولت انجام داده اند

بوشهر معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان نمود: دهیاران استان بوشهر خدمات مطلوبی در جهت سیاست های دولت تدبیر و امید انجام داده اند.


مهرداد ستوده در نشست مجازی با دهیاران استان بوشهر به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیاری و شهرداری تصریح کرد: اجرای برنامه های توسـعه محور توسط دهیاران پرکار استان سبب ارتقاء و بهبـود سطح و شـرایط زنـدگی در روستاها، توفیـق در زمینه های مختلف همچون بهداشت، آموزش و افزایش خدمات عمرانی و توسعه روستاهای استان شده اسـت.
وی ادامه داد: با ایجاد کمیته آب استان اقدامات مهمی در جهت مرتفع ساختن مشکل آب آشامیدنی روستاهای استان بوشهر انجام شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در روستاهای شهرستان های عسلویه و تنگستان با کمک دهیاری های منطقه مبحث به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته که پیشرفت های قابل توجهی صورت پذیرفته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با اقدامات عملیاتی مشکلات آب را به حداقل رسانده ایم چون که آب یک مساله مهم و بسیار کاربردی برای مردم روستاهای استان بوشهر است.
معاون استاندار بوشهر در ادامه عنوان کرد: ضمن قدردانی از زحمات دهیاران استان و گرامی داشت فعالیت ها و اقدامات ارزشمند آنها در عمران و آبادانی روستاها، از خدمات بی شائبه کارکنان پرکار دهیاری های استان تقدیر و تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.



1399/04/15
12:18:02
5.0 / 5
2178
تگهای خبر: آموزش , ارز , بهداشت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
شاپ SHAAP