فرماندار تهران اعلام كرد؛

كاهش نارضایتی مردمی و افزایش كیفیت محصولات سایپا در تحریم و كرونا

كاهش نارضایتی مردمی و افزایش كیفیت محصولات سایپا در تحریم و كرونا

به گزارش شاپ فرماندار تهران اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا در دو سال اخیر رشد بسیار خوبی از نظر کمی و کیفی داشته است و امیدوارم با ادامه این مسیر به موفقیت های خوبی برسد.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، عیسی فرهادی در حاشیه بازدید از شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا درباره عملکرد یکساله گروه خودروسازی سایپا، گفت: یکی از مجموعه هایی که سال قبل با سخت ترین شرایط تحریمی و شیوع ویروس کرونا فعالیت نموده و به دستاوردهای خوبی دست یافته، گروه خودروسازی سایپا است.
وی اضافه کرد: یکی از عناوینی که طی دو سال اخیر از طرف مدیران سایپا دنبال شده، تکمیل و تحویل خودروهایی بود که به خاطر تحریم امکان تجاری سازی را نداشتند، نکته دیگری که به جهت افزایش کیفیت اتفاق افتاده، افزایش سطح کیفی خودرو ها بوده به شکلی که برمبنای آمار، میزان حوادثی که منشأ آن خودرو بوده باشد، کاهش یافته است.
فرماندار تهران با اعلان اینکه ادامه رشد کیفی خودرو های داخلی ضرورت دارد، اظهار داشت: با روندی که گروه خودروسازی سایپا در این راه پیش گرفته است به زودی این خودروساز در زمینه ارتقای کیفیت به دستاوردهای مناسبی، دست پیدا می کند.
وی با اشاره به تعهدات معوق سایپا اشاره کرد: سایپا در حال تلاش است که با سرعت بیشتری نسبت به تحویل خودرو های معوق خود اقدام نماید، البته طی سال قبل کارهای بزرگی در این عرصه صورت گرفته، از اینرو پیش بینی ما این است که با ادامه روند سالهای ۹۸ و ۹۹ مجموعه سایپا امسال به تمام تعهدات خود عمل کند و خودرو ها را به متقاضیان تحویل دهد.
فرهادی با اشاره به این مطلب که در سالهای قبل به سبب تأخیر در تحویل خودرو و … تجمعات مختلفی جلوی شرکت های خودروسازی صورت می گرفت اما حالا این امر به شدت کاهش یافته است، اشاره کرد: نارضایتی و گلایه ها نسبت به محصولات سایپا کاهش یافته است و این امر در شش ماهه دوم سال قبل مشهود بود.
فرماندار تهران اظهار داشت: اگر صنعت خودرو پیشرفت کند و اهداف توسعه ای محقق شود مجموعه سایپا می تواند صادرات خودرو به کشورهای منطقه را انجام دهد؛ سایپا توان صادرات خودرو به کشورهای همسایه را دارد؛ با تحقق چنین موردی ضمن افزایش درآمد ارزی در بخش صادرات غیر نفتی، خودرو های تولید شده به روزتر خواهند شد.
وی درباره رفع موانع تولید و کارهای که در این عرصه می توان انجام داد، اشاره کرد: شیوع پیک چهارم ویروس کرونا موجب شد که جلسات ستاد رفع موانع تولید در زمان تعیین شده برگزار نشود اما با هماهنگی های صورت گرفته به زودی جلسات برگزار و برای حل مشکلات تولید کنندگان تمهیدات مناسبی اتخاذ می شود.
فرهادی اضافه کرد: مشکلاتی که واحدهای صنعتی در حوزه بانک ها، دستگاه های خدمات رسان و سایر موارد دارند با فوریت بررسی و حل خواهد شد تا واحدهای صنعتی با شرایط باثباتی ادامه فعالیت دهند.


منبع:

1400/01/29
21:09:47
5.0 / 5
1142
تگهای خبر: ارز , تولید , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
شاپ SHAAP