مزاحم پرواز نشوید!

تهدید مسافران معترض توسط ایرلاین متخلف

تهدید مسافران معترض توسط ایرلاین متخلف

شاپ: چند روز پیش در صورتیکه برخی مسافران پرواز کیش - تهران به رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی توسط یکی از شرکت های هواپیمایی معترض بودند، یکی از مسئولان این ایرلاین از آنها با لحنی تهدید آمیز خواست که مزاحم پروازشان نشوند!


به گزارش شاپ به نقل از ایسنا، مدتی پیش پرواز کیش-تهران در حالی انجام شد که مسافران از دیدن کابین پر از مسافر و رعایت نشدن پروتکل محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر تعجب کرده بودند و اعتراض خودرا به مسئولان این شرکت هواپیمایی اعلام نمودند اما با رفتار عجیب آنها مواجه گشتند و این پرواز به کار خودش ادامه داد.
یکی از مسافران این پرواز در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: پرواز شماره ۶۲۶۲ بوینگ ام دی مربوط به شرکت هواپیمایی تابان از جزیره کیش به مقصد تهران ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه مورخ دوم اسفند ماه، بدون رعایت پروتکل بهداشتی انجام شد.
وی با اشاره به محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی مسافر، اضافه کرد: در این پرواز _ که باید یک ردیف صندلی مسافر باشد و یک ردیف خالی _ پروتکلی رعایت نشد کابین بدون توجه به تذکر مسافرین، پر شده بود و تمام ۵ ردیف (به جز چند ردیف اول هواپیما که در آن فاصله رعایت شده بود) مسافر نشسته بود.
این مسافر افزود: به همراه یک مسافر دیگر به مسئولین پرواز مراجعه نموده و مراتب اعتراض را اعلام کردیم اما فردی که خودرا مسوول ایستگاه پرواز کیش معرفی نمود بدون توجه به تذکر ما، از ما با تهدید خواست که مزاحم پرواز نشویم.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4


منبع:

1399/12/05
18:46:31
0.0 / 5
1123
تگهای خبر: بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
شاپ SHAAP