نمایندگان و مشتریان شركای راهبردی بیمه كوثر

نمایندگان و مشتریان شركای راهبردی بیمه كوثر

شاپ: مسولان شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن نمایندگان و مشتریان بعنوان شرکای راهبردی شرکت باید پشتیبانی و مانع زدایی از مسایل آنها را در اولویت قرار دهند.



به گزارش شاپ به نقل از مهر، مدیر عامل شرکت در جلسه با معاونان و مدیران ستادی و همینطور مدیران سرپرستی و شعبه سراسر کشور که به صورت برخط برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان کرد: با اتکا به فرمایش رهبر معظم انقلاب و شعار سال ۱۴۰۰، ما باید با پشتیبانی و مانع زدایی در بخش های متعدد تا جای ممکن رضایت همه ذی نفعان بخصوص مشتریان، نمایندگان و کارمندان شرکت را جلب نماییم.
مجید مشعلچی فیروزآبادی جلب رضایت مشتری را رمز پیروزی شرکتهای مطرح دنیا دانست و تصریح کرد: یکی از اهداف ما هم در تفویض اختیار به بخش های مختلف شرکت ایجاد امکان انعطاف در رویارویی با ذی نفعان و افزایش رضایت آنان بوده است.
وی با اشاره به اینکه کسب رضایت مشتری پیش نیاز تحقق خرده فروشی بعنوان یکی از سیاست های مهم شرکت در جذب پرتفوی کم ریسک، ماندگار و سودآور است، اظهار داشت: اگر خرده فروشی به میزان مطلوبی انجام نشود بیمه گران مجبورند به دنبال انعقاد قرارداد با بیمه گذاران بزرگ باشند که معمولاً هم ریسک و خسارت بالایی دارد و هم ماندگار نیست.
مدیرعامل بیمه کوثر ضمن اشاره به اینکه نگاه شرکت این است که بعد از بررسی دقیق و کامل، باید خسارت به اندازه و بموقع به زیان دیده پرداخت گردد و هیچ حقی از وی ضایع نشود، اضافه کرد: ما معتقدیم حق الناس از سوداوری شرکت هم مهم تر است؛ چونکه تضییع حق را نمی توان به راحتی جبران کرد، نه از بعد معنوی و نه از بعد مادی، اما سوداوری را با برنامه ریزی و تلاش داخلی میتوان افزایش داد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی کوشش برای ایجاد رضایت قلبی در نمایندگان را هم امری حیاتی برای شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: نماینده بیمه فرد زیرکی است که می کوشد بنگاه اقتصادی خویش را با حفظ منافع طرفین قرارداد بیمه، یعنی شرکت و مشتری، به خوبی پیش ببرد. ازاین رو، مدیران هوشمند باید بکوشند منافع خویش را در امتداد منافع آنان تعریف کنند تا از هرگونه تعارض منافع احتمالی جلوگیری شود.
وی در انتها جلب رضایت کارکنان شرکت را که مقدمه جلب رضایت سایر ذی نفعان است اولویت نخست شرکت دانست و یاداورشد: کارکنان باید بکوشند وظایف خویش را به بهترین وجه انجام دهند و با تقوای دورنی، صبوری، پاسخگویی صحیح و شایسته، بهره مندی از قدرت اقناع و هم مبادرت به موقع و مناسب بسترهای افزایش رضایت ذی نفعان را فراهم نمایند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


1400/01/21
11:45:07
5.0 / 5
1716
تگهای خبر: قلب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
شاپ SHAAP