مدیرعامل ساتا در هفتمین همایش مدیریت ریسك و بیمه عنوان كرد؛

رضایت نیروی انسانی شرط رضایت ذی نفعان

رضایت نیروی انسانی شرط رضایت ذی نفعان

مدیران شرکتها با جلب رضایت نیروی انسانی می توانند شاهد رضایت ذی نفعان و نیز موفقیت و پیشرفت شرکت باشند.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع انسانی، ضمن بیان این مطلب، اشاره کرد: در صورتیکه کارمندان احساس کنند برای مجموعه فردی باارزش هستند پس با به کارگیری خلاقیت و توانمندی خود تلاش می کنند تا بسترهای پیشرفت شرکت و همین طور رضایت ذی نفعان را فراهم آورند.
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور اظهار داشت: گزینش مناسب، برگزاری دوره های آموزش های حرفه ای، شکل دادن اخلاق حرفه ای و در نهایت طراحی و اجرای برنامه های انگیزشی برای کارکنان همچون عواملی هستند که می تواند در زمینه جلب رضایت مشتریان مؤثر باشد.
مدیرعامل ساتا با تاکید بر اینکه بیمه های تجاری با ریسک معنا پیدا می کنند، اظهار داشت: مدیران شرکت های تجاری برای رشد و تعالی مجموعه و دریافت این ریسک ناگزیر به فروش بیمه نامه، جذب منابع و سرمایه گذاری در بخش های سودده هستند.
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور موفقیت بیمه های تجاری را در گرو اعتماد و رضایت مردم دانست و اظهار داشت: مدیران شرکت های بیمه با پاسخگویی و انجام بموقع تعهد خود می توانند ریسک جدایی مشتریان از شرکت را کاهش دهند.
وی اظهار نمود: مدیران و کارشناسان شرکت های بیمه با فراهم کردن محیط و ابزارهای فیزیکی و غیرفیزیکی مناسب می توانند این امر را محقق سازند.
مدیرعامل ساتا با تاکید بر اینکه رفتار کارکنان مهم ترین مؤلفه غیرفیزیکی در رضایت مشتریان است، اشاره کرد: امکانات محیطی یا هتلینگ و همین طور مجهز بودن زیرساخت های فن اوری و نرم افزاری و برقراری و اتصال مستمر کاربران به سامانه از اساسی ترین مؤلفه های فیزیکی در جلب رضایت جامعه هدف هستند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1399/10/30
22:52:09
0.0 / 5
1143
تگهای خبر: آموزش , ارز , سرمایه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
شاپ SHAAP