زائرین در اربعین حسینی چگونه خویش را به مرزهای غربی ایران رساندند؟

زائرین در اربعین حسینی چگونه خویش را به مرزهای غربی ایران رساندند؟

به گزارش شاپ، در میان شرکتهای مختلف، سامانه ی ماکسیم بیشترین تعداد درخواست برای سفر به مرزهای کشور را به خود مختص کرده است.



به گزارش شاپ به نقل از مهر، در روزهای اربعین حسینی، زائرین زیادی از نقاط مختلف کشور برای زیارت بارگاه امام سوم شیعیان، امام حسین (ع)، راهی کربلای معلی شدند. در سالهای اخیر، استارت آپ ها و شرکتهای دخیل در عرضه ی خدمات با فناوری های مدرن، نقش به سزایی را در این گردهمایی بزرگ مذهبی، ایفا کرده اند و تاثیر مهمی در کمک به زائرین برای رسیدن به شهرها و پایانه های مرزی کشور داشته اند. در میان شرکتهای مختلف، سامانه ی «ماکسیم» بیشترین تعداد درخواست برای سفر به مرزهای کشور را به خود مختص کرده است.
آرمین کریمی، مدیر توسعه و عملیات سامانه ی «ماکسیم»، در رابطه با ی شرایط ویژه ی سفر در روزهای اربعین می گوید:
«با توجه به افزایش تقاضای خودرو و کمبود بلیت اتوبوس برای سفر به مرزهای غربی کشور در روزهای اربعین، زائرین با سختی های زیادی روبه رو هستند. معمولا افراد در چارچوب گروههای کوچک یک خودروی سواری درخواست می کنند تا خویش را به مرز برسانند. مجموعه ی ما تصمیم گرفت با اختصاص کد تخفیف ویژه ی سفر به شهر های مرزی و جذب رانندگان بیشتر، در این سفر معنوی به هم وطنان عزیز کمک نماید.»
براساس داده های سامانه ی «ماکسیم»، مقصد اصلی اغلب زائرین اربعین، پایانه ی مرزی چذابه بوده است و ۳۳٪ از درخواست ها در ارتباط با این شهر می شود. از دیگر مقاصد محبوب در این ایام میتوان به مناطق مرزی شلمچه و مهران اشاره نمود که به ترتیب ۲۹٪ و ۲۳٪ از مسافران ازطریق این مناطق از مرز عبور کرده اند. اما در زمان بازگشت، بیشتر زائرین از مرز مهران وارد کشور شده اند و ۵۷٪ سفرهای بین شهری از پایانه ی مرزی در مهران انجام شده است.
زائرانی که درطول سفر خود از خدمات سامانه ی «ماکسیم» بهره مند شدند، خاطرنشان کردند که «ماکسیم» را به علت قیمت های مقرون به صرفه و خدمات مناسب آن برگزیده اند. بعنوان مثال فقط در اپلیکیشن «ماکسیم» امکان رزرو خودرو برای تاریخ و ساعت دلخواه مسافر به شهر های مرزی مورد نظر وجود داشته است. علاوه بر این، مسافران این امکان را داشته اند که پیش از شروع سفر درمورد مبلغ سفر با راننده مذاکره کرده و توافق کنند و خدمات تکمیلی مثل استفاده از کولر یا حمل چمدان و بار را هم انتخاب کنند.
تاکسی اینترنتی «ماکسیم» برای دومین سال پی در پی، نقش پررنگی در سازمان دهی سفرهای زائرین داشته و کمک قابل توجهی به فرآیند حمل و نقل مردم در این ایام کرده است.
این سامانه مفتخر است که در چنین رویداد مهمی مشارکت داشته و مردم شریف را در این راه همراهی کرده است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1402/07/11
15:54:06
5.0 / 5
230
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , رنگ , عمل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
شاپ SHAAP