مدیر عامل انجمن خیران مسكن ساز كشور:

۳۸۰۰ واحد مسکونی تحویل نیازمندان کشور می شود

۳۸۰۰ واحد مسکونی تحویل نیازمندان کشور می شود

به گزارش شاپ، مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز کشور بابیان این که سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی تا آخر سال جاری به نیازمندان تحویل داده می شود، اظهار داشت: حضور خیران ساخت این تعداد واحد مسکونی را تسریع می بخشد.



به گزارش شاپ به نقل از مهر، فرهاد خاکی پور غروب جمعه در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر سمنان ضمن بیان این که تلاش شد تا با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران برای نیازمندان جامعه سرپناه مناسب تهیه نماییم، اظهار داشت: وجود همین خیران مسکن ساز می تواند به تسریع ساخت و تحویل پروژه های مسکن کمک نماید.
وی ضمن بیان این که تابحال با همت همین خیران طی شش ماهه نخست سالجاری یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان تحویل داده شده است، اضافه کرد: ساخت این مسکن ها به کمک خیران آغاز و امیدواریم بزودی شاهد اتمام تمام این پروژه ها باشیم.
مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز کشور بابیان این که تابحال هم با استفاده از ظرفیت خیران بالغ بر ۴۵ هزار واحد مسکونی ساخته و به متقاضیان تحویل داده شده است، اظهار داشت: از نیکوکاران و خیران درخواست داریم تا با حضور در این بخش بتوانند در تهیه سرپناه و مسکن، نیازمندان یاری دهند.
خاکی پور با اشاره به اینکه مطابق برنامه ریزی صورت گرفته سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی تا آخر سال جاری به نیازمندان تحویل داده می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ساخت مسکن برای نیازمندان روند مطلوبی دارد.
وی ضمن بیان این که در استان سمنان هم ۲۲۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در دست ساخت است، اضافه کرد: وجود همین خیران مسکن ساز می تواند به تسریع ساخت و تحویل پروژه های مسکن کمک نماید.

1402/06/27
10:01:08
5.0 / 5
304
تگهای خبر: برنامه , رنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
شاپ SHAAP