از آغاز طرح ساماندهی تاكنون انجام شد؛

پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در خوزستان

پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در خوزستان

شاپ: خوزستان دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب 152 بنگاه معاملات املاک متخلف در استان آگاهی داد.



محمد جامع در گفت و گو با ایسنا، از پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در خوزستان آگاهی داد و اظهار داشت: پیروی مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن با دستور رییس جمهور، کارگروه تنظیم بازار و املاک و مستغلات استانها تشکیل و این کارگروه در خوزستان با هدف ساماندهی بنگاه های املاک کار خودرا شروع کرد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات انجام شده در این راستا، تشکیل گشت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اماکن، اداره کل صمت، اداره کل راه و شهرسازی، مقام قضایی و انتظامی استان بود که از ماه گذشته تا کنون بازدیدهای مختلفی از مشاوران املاک سطح شهر اهواز و آبادان انجام و تعداد زیادی از مشاوران املاک متخلف پلمب شدند.

دبیر ستاد کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان با اعلان اینکه اتحادیه مشاوران املاک با همکاری اداره اماکن نسبت به پلمب مشاوران املاک فاقد پروانه اقدام نموده است، اظهار داشت: تشکیل کارگروه های شهرستانی نیز با جدیت انجام و گشت های مشترک در این شهرستان ها شروع شده است.

جامع عنوان کرد: از تیرماه سال جاری و همزمان با فصل جابجایی مستاجرین، در استان خوزستان گشت های مشترک نظارت بر مشاورین املاک با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان تشدید شده است.

وی اضافه کرد: تا حالا تعداد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بازرسی از مشاوران املاک در قالب گشت های مشترک تعزیرات حکومتی، اتحادیه املاک، پلیس اماکن با همکاری سازمان سمت و اتاق اصناف انجام شده است و در این گشت ها تعداد ۱۵۲ مشاور املاک متخلف شناسایی و پلمب شدند.





منبع:

1402/05/24
07:59:30
5.0 / 5
246
تگهای خبر: بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
شاپ SHAAP