رابطه مستقیم کیفیت رونیکس با نیروی انسانی

رابطه مستقیم کیفیت رونیکس با نیروی انسانی

شاپ: در این نوشتار، به یکی از مهم ترین ارکان رونیکس یعنی کیفیت نیروی انسانی می پردازیم.



به گزارش شاپ به نقل از مهر، جایگاه امروز رونیکس بعنوان برند پیشرو در بازار ابزار ایران و نامی شناخته شده در سطح بین الملل، در ارزش های اصلی این سازمان ریشه دارد؛ ارزش هایی که در طول سال ها فعالیت پایه گذاری شده اند. نیروی انسانی رونیکس، از دل همین ارزش ها جوانه زده، رشد کرده و به عامل اصلی خلق کیفیت در سازمان تبدیل گشته است. این تحول بزرگ، ثمره رفتار سازمانی متمایز بعنوان یکی از اساسی ترین ارکان برند است. رونیکس، قدرتی بزرگ تر و سرمایه ای ارزشمندتر از پرسنل خود ندارد.
تنوع بی نظیر ابزارآلات رونیکس با بیش از ۲۵۰۰ محصول و بیش از ۳۴۰۰۰ قطعه در کنار کیفیت مثال زدنی، از این برند نامی ماندگار در بازار ابزار و ذهن مخاطبین و کاربران ایرانی و خارجی ساخته است. کیفیت و تنوعی که حاصل نیروی انسانی متخصص، متعهد و عاشق این مجموعه بزرگ است. در این نوشتار، به یکی از مهم ترین ارکان رونیکس یعنی کیفیت نیروی انسانی می پردازیم. فرایند جذب و استخدام بسیار دقیق و سختگیرانه
در رونیکس، شخص مدیرعامل در رأس سازمان، مدیران ارشد، مدیران میانی و پرسنل بخش های مختلف، بر اصل کیفیت تمرکز دارند. توجه به جزییات در تولید ابزار باکیفیت متمایز و تنوع بی نظیر، راهگشای تولید است تا استادکاران و صنعتگران سراسر ایران بتوانند چرخ صنعت کشور را هرچه بهتر بچرخانند. به همین دلیل، پروسه جذب و استخدام در بخش ها و واحدهای مختلف سازمان، طی فرآیندهای دقیق و سختگیرانه صورت می گیرد، این دقت عمل کلید موفقیت نیروی انسانی رونیکس است تا در نهایت با تشکیل تیم هایی منسجم و متخصص، کیفیت در تمامی فعالیتهای سازمان تضمین شود.

در پروسه استخدام رونیکس، با عنایت به راه اندازی ATS سازمانی بعد از بررسی دقیق رزومه های ارسالی، افراد حائز شرایط به مصاحبه های مقدماتی، تخصصی و فنی دعوت می شوند. بعد از غربالگری اولیه در صورت تأیید توسط واحدهای مربوطه، مصاحبه با واحد منابع انسانی صورت می گیرد. در آخر نیز مدیرعامل سازمان با افراد مصاحبه می کند. تا این لحظه بیش از ۵۰۰ نفر در دفتر مرکزی رونیکس در تهران و هزاران نفر در واحدهای تولید، انبار، دفاتر فروش و خدمات بعد از فروش در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند. تمام این افراد با مصاحبه مستقیم و تصمیم نهایی مدیرعامل انتخاب شده و به کار گرفته می شوند. رفتار سازمانی متمایز، اصل اساسی در رونیکس
هیچ مجموعه ای بدون رفتار سازمانی حرفه ای با کارکنان و مشتریانش نمی تواند به بقای خود ادامه دهد و ماندگار شود. ازاین رو، رفتار سازمانی متمایز با کلیه کارکنان و مشتریان، ماهیت تمام فعالیتهای روزمره خانواده رونیکس را تشکیل می دهد.
احترام به تک تک همکاران در هر سمت و عنوان شغلی، مصرف کنندگان یا ارباب رجوعی که به سازمان مراجعه می کنند و مشتریانی که با مجموعه تماس می گیرند، پایه و اساس رفتار سازمانی رونیکس است. خوش اخلاقی اساس همه خوبی هاست؛ اخلاق مداری و خوب خواستن برای دیگران، میراث جاودانی است که از بنیان گذار و پدر معنوی رونیکس برای فرزندان و خانواده بزرگ این برند به یادگار مانده است. ارتباط مدیران سازمان و نیروی انسانی رونیکس
ارتباط مدیران سازمان و نیروی انسانی، یکی از مهم ترین مشخصه هایی است که به کیفیت برتر تمام ارکان و فعالیتهای رونیکس منجر گردیده است. در رونیکس پشت میز نشینی در هیچ مقام و منصبی، معنا و مفهومی ندارد. مدیران بخش های مختلف همچون زنجیره تامین، ارتباطات و برند، تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت، فروش و خدمات بعد از فروش و … همیشه درحال تلاش و بهبود مستمر خود و سازمان هستند و هیچ گاه خودرا از بازار ابزار و مصرف کنندگان جدا نمی بینند. مدیرعامل بعنوان رأس هرم و استراتژیست سازمان همراه با مدیران میانی خود در بزنگاه های زمانه آستین های خودرا بالا می زنند و خودشان دست به کار می شوند.

مدیران رونیکس خوب می دانند که منابع انسانی چه تأثیر شگرفی در موفقیت برند و پیشرفت های آتی آن دارد. فرد باید حالش خوب باشد تا بتواند استعدادها و توانایی های خودرا صرف کارش کند. او باید عاشق خودش و برندش باشد تا هم خود در سازمان رشد کند و هم به پیشبرد اهداف کلان سازمان کمک نماید. از جانب دیگر، باید از نظر مالی هم تامین باشد تا با ذهنی باز و فارغ از مشکلات مالی، بر کیفیت کار خود و برندش تمرکز کند. مدیران میانی رونیکس با احاطه کامل بر این موضوع، بستر را برای رشد و شکوفایی پتانسیل های سازمان فراهم می کنند. تنوع بی نظیر ابزارآلات رونیکس، ثمره کوشش های بی وقفه نیروی انسانی متخصص
رونیکس، بعنوان متنوع ترین برند ابزار ایران، محصولاتی باکیفیت متمایز و تنوع بی نظیر را تولید و به بازارهای داخلی و بین الملل عرضه می کند تا بتواند پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان دنیای ابزار باشد. این طیف گسترده، شامل بازار ابزار و کارگاه های کوچک، صنایع بزرگ مانند خودروسازی، فولاد، پتروشیمی و مصارف عمومی و خانگی می شود.
تیم خلق محصول رونیکس با استفاده از تازه ترین فناوری های دنیا و کوشش های خستگی ناپذیر نیروی انسانی متخصص، بیش از ۲۵۰۰ نوع ابزار مختلف را طراحی و تولید کرده است. همچنین، بعنوان بزرگ ترین بانک قطعات ابزار ایران، ۳۴۰۰۰ نوع قطعه مختلف را روانه بازار ابزار ایران و جهان می کند.
اینورترهای جوشکاری تنها بخش کوچکی از دنیای متنوع ابزارآلات رونیکس را تشکیل می دهد. اینورتر جوشکاری RH-۴۶۰۲ رونیکس، یکی از محصولات قدرتمند این مجموعه، به همت متخصصان ایرانی و با بالاترین کیفیت ساخته شده و روانه بازار ابزار می شود. کیفیتی که اتفاقی نیست؛ معجزه عشق به کار و انگیزه نیروی انسانی
کیفیت اتفاقی نیست! تولید صنعتی محصولات این برند، برآیند فرآیندهای هدفمند و پیچیده ای است که در آنها، تمام عوامل و بخش ها زنجیروار به هم متصل می شود تا در نهایت حاصل کار، کیفیتی باشد که اتفاقی نیست. در این حوزه، نه فقط مدیر عامل و تیم متخصص خلق محصول، بلکه نیروی انسانی در تک تک بخش های این سازمان با کوشش های متعهدانه خود، مسیر را برای دستیابی به این دستاورد بزرگ هموار می کنند.
تلاش های واحد منابع انسانی رونیکس برای جذب، حفظ و توانمندسازی نیروهای اصیل و هوشمند، همراه با توجه ویژه به اصل احترام بعنوان اساسی ترین اصل این مجموعه، وجه تمایز این برند و دیگر برندها است؛ در راه رشد و توسعه فردی، آموزش نقش به سزایی دارد. از همین روی است که مدیران ارشد و میانی رونیکس دغدغه توانمندسازی اعضای پرسنل خودرا داشته و دارند. این وجه تمایز سبب درخشش روز افزون رونیکس بعنوان الگویی برای رفتار سازمانی متمایز و حرفه ای در صنعت ابزار ایران و جهان شده است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1402/04/26
14:02:31
5.0 / 5
309
تگهای خبر: آموزش , ارز , بازار , برند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲