دوره دیجیتال مارکتینگ را کجا و چگونه ببینم؟

دوره دیجیتال مارکتینگ را کجا و چگونه ببینم؟

شاپ: شاپ: اگر شما هم بدنبال یک دوره کامل، جامع و موثر دراین زمینه هستید، با ما همراه باشید تا مسیر انتخاب را برایتان روشن نماییم.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، اگر بتازگی از دنیای حقیقی، پا به عرصه کسب و کارهای آنلاین گذاشته باشید، نمی توانید منکر فضای چالشی و طعم شیرین رقابت در آن شوید. بازاریابی دیجیتال، از بازاریابی در دنیای واقعی هم جذاب تر است و می تواند با روش ها و ابزارهای گوناگونی صورت گیرد. راستش را بخواهید حتی با سال ها تجربه در حوزه مارکتینگ، نمی توانید بدون آموزش وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوید؛ چون فضای دیجیتال، مهارت های خاص خودرا می طلبد. شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ، قدمی مهم در راه توسعه کسب وکارها در این فضای گسترده و پیچیده است. اگر شما هم بدنبال یک دوره کامل، جامع و مؤثر دراین زمینه هستید، با ما همراه باشید تا مسیر انتخاب را برایتان روشن نماییم.
از کجا دوره دیجیتال مارکتینگ بخریم؟
مؤسسات زیادی در فضای وب در حوزه بازاریابی دیجیتال فعال می باشند. نمی توان به درستی تعیین کرد که کدام دوره دیجیتال مارکتینگ بهترین است، اما می توانید به آسانی متوجه شوید که کدام دوره برای شما مناسب تر است. انتخاب دوره خوب، بستگی به دانش اولیه شما دراین زمینه دارد. اگر مدتی است در زمینه دیجیتال مارکتینگ مشغول هستید، احیانا خودتان می دانید که چه می خواهید. اما اگر در این راه مبتدی هستید و تازه می خواهید رشد کنید، بهتر است دوره های صفر تا صد را در اولویت قرار دهید.
مزیت https: //www.novin.com/academy/digital-marketing-course/ هستند، این است که تمام آنچه به عنوان یک دیجیتال مارکتر نیاز دارید را از پایه به شما می آموزد. این آموزش ها، شامل مواردی همچون ابزارهای ضروری، ترفندهای ویژه و طرز فکر یک بازاریاب دیجیتال می شود.
اگر اطلاع دقیقی از این حوزه ندارید، در یک دوره دیجیتال مارکتینگ خوب، بدنبال نکات زیر باشید تا به بهترین نتیجه برسید:
روش هایی برای فروش محصول و خدمات با اینترنت
آموزش تخصصی و جامع سئو
تمرکز ویژه روی شبکه های اجتماعی
ترفندهای بازاریابی محتوایی موفق
استفاده از کمپین ها برای افزایش فروش
آشنایی با ابزارهای تحلیلی و استفاده از آنها
توجه داشته باشید که دوره ای می تواند کامل باشد، که تمام این موارد را بصورت جزئی و البته کاملاً عملی به شما آموزش دهد. دنیای تجارت، دنیای نظریه ها نیست، بدین سبب از پروژه محور بودن دوره هراسی نداشته باشید و خودرا به چالش بکشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

دوره دیجیتال مارکتینگ حضوری مؤثرتر است یا مجازی؟
دوره های آموزش حضوری مربوط به زمان هایی بودند که سیستم های ارتباطی به اندازه حالا قدرتمند نبودند. وقتی کسی ادعا می کند که می تواند در https: //www.novin.com/academy/ به شما کمک نماید، باید در قدم اول، خود به استفاده از ترفندهای آن پایبند باشد.
دوره های حضوری می تواند برای افرادی که وقت آزاد زیادی دارند و در شهرهای بزرگ مثل تهران ساکن هستند، یک گزینه خوب باشد. با این وجود، در دنیای شلوغ امروز، اغلب فراگیران شرکت در دوره های مجازی را ترجیح می دهند.
دوره های مجازی، خود می توانند دو نوع باشند: دوره های آنلاین که در زمان مشخصی برگزار می گردند و دوره های ضبط شده که بصورت فایل در اختیار کاربران قرار می گیرند. مزیت دوره های دسته دوم، این است که به هیچ وجه شما را محدود به زمان نمی کنند. همین طور اگر این دوره ها، مانند دوره دیجیتال مارکتینگ آکادمی نوین، از پشتیبانی و پروژه نهایی برخوردار باشند، می توانند یادگیری شما را کاملاً تضمین کنند. پس این که چه نوع دوره ای بهتر است، کاملاً بستگی به شرایط خود شما دارد.
آیا دوره های رایگان برای شروع بهتر نیستند؟
هیچ چیز ارزشمندی در جهان رایگان نیست! اگر فقط یک دفعه در دوره های رایگان شرکت کرده باشید، متوجه می شوید که محتوای این دوره ها تنها اطلاعات کلی و اولیه را در اختیار شما قرار می دهند. شاید استفاده از پلت فرم هایی مانند یوتیوب برای یادگیری یک ابزار خاص مفید باشد، اما یک دانش تخصصی مانند دیجیتال مارکتینگ، نیازمند دوره متمرکزی است که در هیچ جای دنیا بصورت رایگان در دسترس نخواهد بود.
با این حال، وقت و پول شما بسیار ارزشمندتر از آنست که بخواهید بی گدار به آب بزنید و دوره ای را فقط به علت شهرت آن خریداری کنید. برای آن که در دام تبلیغات نیفتید، بهتر است سراغ دوره هایی بروید که قسمتی از محتوا را در ابتدای کار بصورت رایگان در اختیارتان قرار می دهند. به عنوان مثال، قبل از ثبت نام در دوره های https: //www.novin.com/، می توانید بخش هایی از آن (مثلاً فصل اول دوره تبلیغات در گوگل) را بصورت نمونه رایگان مشاهده کنید و سپس درباره ی مفید بودن محتوا تصمیم بگیرید.

نتیجه گیری
بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ، رشته ای جدید و پرطرفدار است که می تواند روی رشد کسب و کارهای اینترنتی بسیار مؤثر باشد. تعدادی از سازمان ها، حاضرند برای استخدام یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ و استفاده از تخصص او، بیش از ۲۰ میلیون تومان در ماه هزینه کنند. همین طور اگر خودتان صاحب یک کسب وکار آنلاین باشید، با یادگیری مهارت های دیجیتال مارکتینگ می توانید به سود چندبرابری برسید. پکیج جامع دیجیتال مارکتینگ در آکادمی نوین، می تواند برای هر دو گروه مفید باشد، البته به شرطی که آموخته های دوره را بصورت عملی در راه کسب وکار اجرائی کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1401/10/23
14:18:32
5.0 / 5
153
تگهای خبر: آموزش , ارز , اینترنت , بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
شاپ SHAAP