برگزاری دوره کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی

برگزاری دوره کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش شاپ سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری دوره کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار در دانشگاه خبرداد و اظهار داشت: دانش آموختگان این رشته، قابلیت ها و توانمندی هایی شناخت و بکارگیری مفاد قوانین و مقررات در ارتباط با کسب و کار، تاسیس و راه اندازی واحدهای کوچک کسب و کار را در فرآیند آموزش حدود دو ساله کسب می کنند.


به گزارش شاپ به نقل از ایسنا، علیرضا جمالزاده با بیان این خبر اضافه کرد: در نظام های اقتصادی مقوله بازار بعنوان مهم ترین رکن و عامل تعیین کننده رونق اقتصادی کشور مطرح است. در سالهای اخیر تغییرات بنیادی در بازار، محیط کسب و کار را تبدیل به محیطی پر تلاطم و توام با خطرات زیاد کرده است، دراین شرایط ضرورت برخورد علمی با مقوله کسب و کار و حرکت به سمت جایگزینی الگوهای نوین به جای روش های سنتی، ایجاب می نماید که دست اندرکاران واحدهای صنفی با اصول و روش های کسب و کار آشنا گردند.
وی ادامه داد: دانش آموختگان این رشته، قابلیت ها و توانمندی هایی چون اداره واحدهای صنفی تولیدی، خدمات فنی، خدماتی و توزیعی، شناخت و بکارگیری مفاد قوانین و مقررات در ارتباط با کسب و کار، تاسیس و راه اندازی واحدهای کوچک کسب و کار، شناسایی نیازهای مطلوب مشتریان و تأمین آنها را در فرآیند آموزش حدود دو ساله کسب می کنند.
سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: کاردان کسب و کار در بخش های بازرگانی، بازاریابی، منابع انسانی، واحدهای برنامه ریزی بازاریابی، بخش های پشتیبانی فروش و واحدهای لجستیک سازمان ها، متصدی واحد ارتباط با مشتریان( CRM ) در واحدهای کسب و کار همچون مشاغل قابل احراز برای دانش آموختگان این دوره می باشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمالزاده اضافه کرد: مشتری مداری، سرپرستی واحدهای کسب و کار، مدیریت بازاریابی، فنون فروش، خرید و فروش الکترونیکی، برنامه ریزی و طراحی کسب و کار، طراحی و چیدمان فروشگاه، اصول و مبانی زنجیره تأمین، نقش و جایگاه واحدهای صنفی کوچک و متوسط بعضی از دروس این رشته می باشند.
سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در انتها تصریح کرد: آموزش در محیط کار این دوره هم شامل ۵۱۲ ساعت آموزش عملی در حوزه های بازرگانی، واحدهای ارتباط با مشتریان، واحدهای فروش و پشتیبانی واحدهای بازرگانی و همینطور بخش های منابع انسانی به همراه مدرسان و خبرگان با تجربه در این عرصه شغلی در چارچوب دروس کاربینی و کارورزی ۱ و ۲ خواهد بود.




منبع:

1401/04/29
12:38:25
5.0 / 5
453
تگهای خبر: آموزش , بازار , برنامه , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
شاپ SHAAP