چگونه فهرست شماره مشتریان را برای ارسال پیامک جمع آوری کنیم؟

چگونه فهرست شماره مشتریان را برای ارسال پیامک جمع آوری کنیم؟

شاید برای شما بعنوان کسی که صاحب یک کسب وکار است این سوال پیش آمده باشد چطور میتوان فهرست شماره مشتریان را برای ارسال پیامک جمع آوری کرد؛ با ما همراه شوید تا راه های آنرا به شما بگوییم.


به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، بازاریابی پیامکی یک راه مستقیم برای ایجاد ارتباط و تقویت تعاملات یک کسب وکار با مخاطبانش است. ضمن این که مزایا و تأثیرات چشم گیر ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی بصورت انبوه در رشد یک کسب وکار بر کسی پوشیده نیست و آگاهی از برند کمترین مزیتی است که می توان برای آن در نظر گرفت. اما سوال این است که در ارسال پیامک انبوه چه کسانی در فهرست مخاطبین قرار می گیرند؟ شماره موبایل مشتریان را به چه صورت جمع آوری کنیم؟ به چه قوانینی باید توجه کنیم؟ نگران نباشید ما در اینجا اقدامات لازم و نکاتی که باید به آن توجه کنید را بیان خواهیم کرد. شناسایی مخاطبان هدف نخستین و در عین حال مهم ترین قدم در موفقیت یک کمپین ارسال پیامک، جمع آوری شماره تلفن همراه مشتریان است. این مرحله از آن جهت اهمیت دارد که به صورتی پایه و بنای یک کمپین را تشکیل می دهد بطوریکه کوچک ترین اشتباه در آن موجب می شود، نتیجه ای که انتظار دارید، میسر نشود. هر کسب و کاری باید مخاطبان هدف خودرا شناسایی و روی آنها تمرکز کند. مخاطبان هدف کسب وکار شما باید افرادی باشند که به محصول یا خدمتی که شما ارائه می دهید، نیاز داشته باشند و شما باید نسبت به علاقمندی ها، نیازها و مشکلات مخاطبان خود یک شناخت نسبی داشته باشید در این صورت می توانید بوسیله پیامک های متنی یک تعامل دو سویه و کار آمد با مخاطبین خود ایجاد و درصد قابل توجهی از آنها را به خریدار و مشتری وفادار تبدیل کنید. وب سرویس پیامکی؛ فهرستی از مخاطبان هدفمند برای ارسال پیامک انبوه حتما این را می دانید که ارسال پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی بصورت انبوه به شکل دستی و تکی امکان پذیر وحرفه ای نیست و نیاز به خرید پنل اس ام اس جهت ارسال و دریافت پیامک نیاز دارید. حال فرض کنید بعنوان مدیر یک آنلاین شاب می خواهید انواع پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را به افرادی که در سایت شما ثبت نام یا خرید کرده اند، ارسال نمائید. در اینجا وب سرویس پیامکی مانند پل ارتباطی میان سایت و پنل اس ام اس عمل کرده و پیامک های سفارشی سازی شده را به فهرست مشترکین شما (همان افرادی که ثبت نام و خرید در سایت شما انجام داده اند) ارسال می کند. هنگامی که از وب سرویس پیامکی استفاده کنید شما پیامک ها را برای افرادی ارسال می کنید که با اختیار و رضایت خویش شماره همراه خودرا در فهرست شما اضافه کرده اند پس رضایت و حق مشتری را رعایت کرده اید و مخاطبان پیامک های دریافتی را بلاک نمی کنند. رسانه های اجتماعی رسانه های اجتماعی مانند؛ لینکدین، توئیتر، اینستاگرام و … که این روزها تقریباً درصد زیادی از جمعیت جهان از آنها استفاده می نمایند، محیط بسیار مناسبی برای ارتباط با طیف گسترده ای از مخاطبان و جمع آوری فهرست شماره تلفن آن هاست. البته این به هنر شما بستگی دارد نوعی از محتوا را ارائه دهید که هم افراد به وارد کردن شماره تلفن تشویق شوند هم این که درصد زیادی از آنها جز مشتریان هدف کسب وکار شما باشند. فرم تماس در وب سایت فرم تماسی که در صفحه تماس با ما وب سایت شماست یکی دیگر از راه هایی است که می توانید تلفن همراه کاربر را دریافت کنید. اما در نظر داشته باشید که طراحی فرم تماس به شکلی باشد که امکان وارد کردن شماره تلفن ثابت بجای تلفن همراه وجود نداشته باشد چون ارسال و دریافت پیامک بوسیله تلفن همراه در جهت تحقق اهداف تجاری شما تا چندین برابر کارآمد تر از تماس تلفنی خواهد بود.
دستگاه ذخیره شماره تلفن اگر صاحب یک فروشگاه بزرگ هستید می توانید از دستگاه های مخصوص وارد کردن شماره تلفن استفاده کنید که قابلیت اتصال به وب سرویس پیامکی را هم دارد و در همان لحظه یک پیامک خوش آمدگویی بوسیله پنل sms برای مشتری ارسال شده و تعامل شکل می گیرد. مسابقات و قرعه کشی ها فرض کنید صاحب یک فروشگاه، کافه یا رستوران هستید، می توانید در آخر خرید از مشتریان خود شماره تلفن همراه شأن را دریافت کنید تا آنها را در جریان برگزاری یک مسابقه، قرعه کشی و تخفیفات قرار دهید در این صورت شما فهرستی از شماره مخاطبان خودرا جمع آوری کرده اید. با تمام این تفاسیر به یاد داشته باشید برای مشتریان و مخاطبان خود ارزش قائل باشید و برای حفظ حریم خصوصی مشتریان همیشه گزینه انصراف را برای آنها فعال کنید تا در صورت عدم تمایل امکان انصراف داشته باشند. از ارسال پیامک های اسپم خودداری کنید و اهتمام کنید پیام هایی ارسال کنید که هم برای مخاطب و هم برای کسب وکار شما ارزش بوجود آورد مشخص است که شما برای داشتن تعامل با مشتریان بوسیله پیامک به وب سرویس پیامکی نیاز دارید. البته این را هم بدانید که با اخذ نمایندگی پنل اس ام اس هم می توانید تجارت پیامکی خودرا تکمیل کرده و از این کانال پیامکی هم کسب در آمد داشته باشید. مجموعه وب وان اس ام اس از پرچمداران این حوزه است که خدمات نمایندگی پنل اس ام اس و وب سرویس پیامکی را به شما ارائه می دهد. برای ارتباط با این سامانه به آدرس اینترنتی https: //webone-sms.com/ مراجعه نمائید
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1401/03/16
21:39:10
5.0 / 5
765
تگهای خبر: ارز , اینترنت , بازار , برند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
شاپ SHAAP