خرید سررسید و سالنامه 1401، سفارش چاپ ویژه سررسید 1401

خرید سررسید و سالنامه 1401، سفارش چاپ ویژه سررسید 1401

سالنامه چاچیون از تولید کنندگان معتبر در زمینه چاپ سررسید و سالنامه سفارشی است که برای شرکت ها و مجموعه هایی که قصد تولید سالنامه ۱۴۰۱ دارند می تواند جزو گزینه های اول باشد.



به گزارش شاپ به نقل از مهر، با نزدیک شدن به شروع سال ۱۴۰۱ شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی معتبر مبادرت به سفارش تولید سررسید ۱۴۰۱ اختصاصی به سبب پیشبرد برنامه های تبلیغاتی و مشتری مداری خویش می نمایند.
سررسید ۱۴۰۱ تبلیغاتی انتخاب هر مجموعه ای است که به فکر عرضه نوعی سررسید تبلیغاتی خاص برای مشتریان یا پرسنل خود هستند. از نکات مهمی که در سفارش سررسید باید مدنظر قرار گیرد کیفیت چاپ سررسید، صحافی سررسید و متریال استفاده شده در تولید است.
در کنار این موارد اطمینان به تولید کننده سررسید به سبب عرضه سررسید ساخته شده در زمان توافق شده به همراه عدم افت کیفیت در موضوعات مختلف از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
"سالنامه چاچیون" از تولید کنندگان معتبر در زمینه چاپ سررسید و سالنامه سفارشی است که برای شرکت ها و هر مجموعه ای که قصد تولید سالنامه 1401 دارند می تواند جزء گزینه های اول مورد توجه قرار گیرد.
چاپیون با بیشتر از ۱۸ سال تجربه در زمینه تولید سررسید و سالنامه به صورت تخصصی می تواند سفارش تولید سررسیدهای تبلیغاتی خویش را اختصاصی شده برای مشتریان محترم به اجرا در بیاورد.
خرید سررسید سفارشی، تبلیغاتی و اختصاصی

سررسید 1401 چاپیون طرح وزیری و رقعی مهرداد
خرید سررسید به صورت عمده با خرید سررسید به صورت تکی متفاوت می باشد.
شما در خرید سررسید در تعداد پایین باید از نمونه های موجود شرکت ها تولید کننده سررسید سفارش خویش را انتخاب نمایید و در زمینه اختصاصی سازی سررسید امکان اضافه نمودن موارد همچون لیزر روی پلاک، اضافه نمودن لت (صفحات تبلیغاتی رنگی) به اول سررسید و حک روی جلد را دارا می باشید.
ولی در خرید سررسید به صورت عمده علاوه بر موارد بالا می توانید سایز سررسید، طرح صفحات داخلی، نوع جلد، نوع کاغذ، تعداد رنگ چاپی نوع چاپ و … را به طور اختصاصی برای تولید مشخص نمایید.
چاپ سررسید سفارشی، تبلیغاتی و اختصاصی
چاپ سررسید در مرحله اولیه به صورت کاغذهای بزرگ (۵۰*۷۰) به صورت چندین ورق خام انجام می گیرد. پیش از چاپ سررسید لازم است طرح اولیه توسط طراح گرافیک اجرا گردد و بعد به لیتوگرافی جهت فرم بندی ارسال گردد. در لیتوگرافی جای گذاری صحیح تاریخ ها و مناسب های تقویم ۱۴۰۱ انجام می گیرد و طرح نهایی به چاپخانه جهت چاپ افست ارسال می گردد. در چاپ سررسید باید به تعداد رنگ چاپی، نوع کاغذ و سایز سررسید توجه گردد. هنگام چاپ سررسید همواره مسئول چاپ باید نظارت داشته باشد که موارد خطای چاپی به حداقل برسد.
قیمت سررسید ارزان سفارشی، تبلیغاتی و اختصاصی

سررسید 1401 چاپیون طرح وزیری و رقعی ماهور
سررسید ارزان اختصاصی یکی از دغدغه های مهم مدیران با عنایت به شرایط موجود اقتصادی می باشد. ولی سررسید ارزان نباید به معنای افت کیفیت تولیدات قرار بگیرد. مجموعه چاپیون با اتصال به سورس اول تولید کنندگان متریال از قبیل کاغذ، جنس جلد و خرید به صورت عمده از این کارخانجات موفق شده قیمت های خویش را تا حد زیادی مقرون بصرفه بنماید.
" لطفاً برای مشاهده فهرست قیمت سررسید ۱۴۰۱ به این لینک رجوع بفرمایید"
سالنامه ۱۴۰۱؛ هاردباکس، ساک دستی، جعبه مقوایی و هدایای تبلیغاتی
واحد سالنامه چاپیون با اتکا بر توانمندی های خویش در تلاش است نامی نیک در صنعت چاپ و صحافی کشور از خود به جای بگذارد بدین منظور از نیروهای متخص در حوزه چاپ و صحافی که تجربه کافی در این حوزه را دارند استفاده می نماید. در زمانی که اغلب افراد به وسیله اینترنت مایحتاج خویش را تهیه می نمایند چاپیون از راه خدمات برخط و اینترنتی خود که شامل (وب سایت سالنامه چاپیون، CRM یا سامانه مشتریان و پیگیری سفارشات، و تبلیغاتی اینترنتی) امکاناتی را فراهم نموده که مشتریان به آسانی بتواند از کلیه مراحل تولید سفارشات خود اطلاع و آگاهی داشته باشند.
سالنامه چاپیون علاوه بر تولید سررسید در زمینه تولید محصولات دیگر هم فعالیت می نماید.
تولید هارد باکس یا جعبه های سخت که در انواع دو تکه، سه تکه، مگنتی و … تولید می شوند.
تولید ساک دستی و یا شاپینگ بگ در جنس های مقوایی، کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی.
تولید جعبه های مقوایی در سایزها و طرح های مختلف به صورت اختصاصی.
تولید هدایای تبلیغاتی مانند خودکار، پازل، هدایای چرمی و...
برای این که بیشتر با سالنامه چاپیون آشنا شوید می توانید از وبسایت این مجموعه دیدن نمایید.
تلفن تماس: تهران ۲۶۱۴۶۲۱۰
آدرس سایت chapioon.com
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1400/11/23
23:56:33
5.0 / 5
911
تگهای خبر: ارز , اینترنت , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
شاپ SHAAP