جذب فالوور هدفمند با تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام توسط تیم کهن

جذب فالوور هدفمند با تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام توسط تیم کهن

برای اینکه بدانید معیارهای انتخاب یک تبلیغ کارآمد و مفید چیست و بهترین نوع تبلیغ کدام است، با ما همراه شوید.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، حتما شما هم یکی از اعضای فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید و تابه حال ترفندهای بسیاری را برای افزایش فالور پیج خود انجام داده اید. روش های بسیاری برای بالا بردن تعداد اعضای پیج وجود دارد اما بهترین روش آنست که اعضای واقعی و فعال را به پیج اضافه کرده و موجب بالا رفتن میزان تعاملات و فروش پکیج یا محصولات شود. مهم ترین اصل در جذب فالور تولید محتوای مستمر، مفید و کارآمد برای مخاطب می باشد اما از جایی که روند فالورگیری از این روش ممکنست به کندی پیش رود تبلیغات پیج مانند سکوی پرتابی برای رشد سریع تر پیج است. اما معیارهای انتخاب یک تبلیغ کارآمد و مفید چیست و بهترین نوع تبلیغ کدام است؟
۵ نکته مهم که پیش از رزرو تبلیغات باید بدانید! ۱. نخستین و مهم ترین نکته در تبلیغات اینستاگرام اضافه شدن فالور واقعی به پیج می باشد. افزودن اعضای فیک به شدت روی نرخ تعامل پیج اثر منفی گذاشته و ممکنست سبب بسته شدن پیج شود. ۲. دومین معیار، مناسب بودن قیمت تبلیغات بسته به میزان بازخورد آن می باشد. بطورمثال اگر هزینه هر فالور بالاتر از ۳ هزار تومان محاسبه شود تبلیغات گران و بدون صرفه خواهد بود. ۳. حفظ امنیت پیج، عدم درخواست رمز پیج و جلوگیری از بسته شدن پیج در صورت انجام فعالیت مشکوک از اقدامات مهمی است که باید در هنگام رزرو تبلیغات به آن توجه کرد. ۴. نتیجه تبلیغ باید سبب بالا رفتن آمار تعاملات پیج و فروش دوره یا محصول شود. ۵. ریزش فالور پس از انجام تبلیغات نباید بصورت ناگهانی و شدید اتفاق باافتد بلکه باید روندی کند و بسیار کمی داشته باشد. معرفی روش تبلیغاتی مطمئن برای جذب فالوور پیج اینستاگرام تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام یک روش تبلیغاتی مطمئن و به صرفه است که به سبب چندکاربره بودن آن به آسانی روی انواع پیج ها قابل اجراست. مهم ترین اصل در این شیوه تبلیغاتی اضافه شدن فالور های واقعی به خواسته خود کاربر است. روش انجام این تبلیغ به این شکل است که تبلیغ پیج مربوطه به شکل یک پنجره بازشو روی گوشی مخاطبان آنلاین در هنگام کار با نرم افزارهای مختلف تلفن همراه بصورت ناگهانی به آنها نمایش داده می شود و محتوای این تبلیغ به این شکل است که آیا مایل به عضویت در پیج ما هستید؟ بله، خیر درصورتی که کاربر روی گزینه بله کلیک کند به صفحه اینستاگرام پیج مربوطه هدایت شده و در آنجا باتوجه به میزان جذابیت محتوای پیج و سلیقه شخصی خود تصمیم به فالو کردن پیج می گیرد. پروسه فالو کردن پیج به اختیار و خواست خود کاربر صورت می گیرد بدین سبب شخص اضافه شده یک عضو فعال و واقعی خواهد بود و روی آمار تعاملات پیج تأثیر مثبتی خواهد داشت. روند انجام فالور گیری روی پیج برای صاحب پیج کاملاً واضح و در همان ساعت مشخصی که خود او انتخاب می کند انجام می شود و این مساله می تواند برای انجام برنامه ریزی های پیج بسیار مفید باشد. تعداد فالور جذب شده در این روش بستگی به انتخاب صاحب پیج دارد. به این صورت که در هنگام رزرو تبلیغ چند نمونه پکیج به او پیشنهاد داده می شود و شخص باتوجه به میزان نیاز و بودجه در نظر گرفته یکی از آنها را انتخاب می کند. برای مثال تصویر زیر سه نمونه پنل تبلیغاتی پاپ آپ می باشد که در آن میزان جذب فالور مشخص شده است.
مهم ترین مزیت تبلیغات پاپ آپ چیست؟ جذب اختیاری فالور از مهم ترین مزیت های پاپ آپ است، اختیاری بودن فالور به این معناست که آنها با میل و خواسته شخصی خود تصمیم به دنبال کردن پیج می گیرند. این نوع فالور به شدت روی تعاملات پیج تأثیر مثبتی دارد. چگونه تشخیص دهیم فالور های جذب شده واقعی هستند؟ در این روش تبلیغ فالور با اختیار خود پیج را دنبال می کند پس حاصل آن جذب یک عضو واقعی و فعال است. فالور های واقعی آمار فروش و تعاملات پیج را در همان ساعات اولیه بالا می برند. پس از جذب فالور باید تعداد دایرکت ها و کامنت ها در همان ساعات اولیه نسبت به قبل بیشتر شود. درنهایت می توان با دایرکت دادن به اعضای جدید از واقعی بودن آنها اطمینان حاصل کرد. تبلیغات پاپ آپ مناسب چه نوع پیچ هایی است؟ این نوع تبلیغات محدود به پیج خاصی نمی گردد. هر نوع پیجی در هر زمینه محتوایی فروشگاهی، مذهبی، عمومی و… می تواند از آن استفاده نماید. فقط بهتر آنست که برای جذب بهتر پیش از انجام تبلیغ محتوای مفیدی در پیج قرار داده شود. تبلیغات پاپ آپ روی تک پست چگونه انجام می شود؟ تبلیغات پاپ آپ تنها محدود به تبلیغ محتوای کلی پیج نمی گردد. گاهی صاحب پیج تمایل دارد که این تبلیغ روی یک پست خاص بطورمثال یک پست مربوط به مسابقه صورت گیرد. در هر دو حالت شیوه انجام تبلیغ بوسیله باز شدن پنجره های اعلان روی صفحه گوشی مخاطب انجام می شود و تفاوت آن در هدایت کاربر به سمت پست مربوطه می باشد. تبلیغات روی پست موجب افزایش بازدید، لایک و کامنت همان پست خواهد شد.
۱۰ راه حل منحصربه فرد برای نگهداری فالور جذب شده پس از انجام تبلیغ باید محتوای مفید و کاربرپسند بصورت مستمر تولید شود. کند شدن روند تولید محتوا موجب از دست دادن فالور ها خواهد شد. چنانچه در پست، استوری و یا دایرکت به کاربران قول یا وعده ای داده می شود باید حتما به آن عمل شود. (مثلاً: فردا در ساعت ۱۲ قرعه کشی مسابقه انجام می شود.) هیچگاه نباید با اعضای پیج برخورد طلبکارانه داشت و همیشه باید رعایت احترام و ادب در برخورد با فالور ها در اولویت اول باشد. بهتر است برای تشکر از همراهی اعضای پیج و ایجاد انگیزه بصورت دوره ای مسابقاتی برگزار و برای آن هدایایی در نظر گرفته شود. پیجی که حالت یکنواخت و خنثی داشته باشد برای اعضا کسل کننده خواهد بود. قرار دادن تخفیفات فصلی یا مناسبتی موجب اکتیو شدن و جذاب شدن پیج برای فالور ها می شود. پاسخ دهی بموقع و سریع و البته کامل، دقیق و پرشکیب عدم پرخاشگری با اعضای پیج و عذرخواهی از آنها در صورت هر گونه رفتار اشتباه قرار دادن اشانتیون یا یک نامه تشکر از مخاطب در محصول خریداری شده صداقت و راست گویی در برخورد با فالورها فعالیت روزانه در استوری ها و قرار دادن استوری های مفید. تیم تبلیغات کهن (tablighatkohan.ir) یکی از گروههای موفق درزمینهٔ انجام تبلیغات اینستاگرامی می باشد که می تواند شمارا در جهت انجام تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام راهنمایی کند. شماره تماس: ۰۹۱۲۰۹۹۴۷۱۵
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1400/11/20
22:25:09
5.0 / 5
325
تگهای خبر: برند , تولید , عمل , فروشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
شاپ SHAAP