معاون وزیر راه:

تمدید ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن تا آخر سال

تمدید ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن تا آخر سال

شاپ: معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تمدید ثبت نام متقاضیان مرد مجرد بالای 23 سال تا اختتام اسفند سال جاری آگاهی داد.



به گزارش شاپ به نقل از مهر، بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام آقایان مجرد بالای ۲۳ سال که از ۲۰ دی ماه شروع شده بود و مهلت یک ماهه داشت، تا ۲۹ اسفند سال جاری تمدید شده است.
محمود محمودزاده در این خصوص به خبرنگار مهر اظهار داشت: باتوجه به تقاضاهای مختلفی که برای تمدید ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال واصل کردیم و همین طور درخواست تمدید ثبت نام در شهرهایی که طی یک ماه گذشته، امکان نام نویسی در آنها به سبب تدریجی بودن تامین زمین، در سامانه ثمن باز شده بود، پس تصمیم گرفتیم تا زمان ثبت نام را تا اختتام ۲۹ اسفند سال جاری تمدید نماییم.
وی اضافه کرد: کسانی که خواهان ثبت نام در این طرح هستند، حتما در فرجه اعلام شده مبادرت به نام نویسی کنند تا هم فرصت پالایش آنها و هم امکان برنامه ریزی برای وزارت راه و شهرسازی و تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و معرفی پالایش شده ها به پروژه ها، وجود داشته باشد.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی سیاست دولت و به تبع آن وزارت راه و شهرسازی را تامین زمین برای همه متقاضیان واجد شرایط عنوان و اظهار نمود: برای همه واجدان شرایط یا زمین تامین شده یا درحال انجام است؛ پس سقف یا محدودیت برای این ثبت نام قائل نشده ایم.


منبع:

1400/11/20
21:19:32
5.0 / 5
1584
تگهای خبر: ثبت نام , رنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
شاپ SHAAP