رئیس سازمان بسیج سازندگی كشور عنوان كرد

ساخت ۴۲ هزار واحد مسکن محرومین در کشور

ساخت ۴۲ هزار واحد مسکن محرومین در کشور

از گیلان رییس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: تفاهم نامه امضا شده میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی در زمینه اشتغال و مسکن محرومین بوده و در دو سال قبل 42 هزار واحد مسکن محرومین در کشور تولید شده است.


کلنگ مرحله سوم راه اندازی ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه قدس گیلان و رییس سازمان بسیج سازندگی گیلان زده شد.
سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم با اعلان اینکه همکاری نهادهای انقلابی در کشور و الگوی بودن آن در جهان، اظهار نمود: در طول ۴۳ سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همکاری نهادهای مختلف در ساخت مسکن محرومین و رفع محرومیت زدایی درس وفا و همدلی را به جهانیان یاد داد.
وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در رفع محرومیت های موجود در کشور اظهار داشت: سپاه و بسیج به دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی بوده و ساخت مسکن محرومین به یک هدف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل گشته و این روند ادامه دار است.
رئیس بسیج سازندگی کشور، از ساخت مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی طی دو سال قبل آگاهی داد و اضافه کرد: تفاهم نامه امضا شده میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی در زمینه اشتغال و مسکن محرومین بوده و در دو سال قبل ۴۲ هزار واحد مسکن محرومین در کشور تولید شده است.



1400/11/19
23:00:37
5.0 / 5
940
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
شاپ SHAAP