تفاوت فروش B2B و B2C در محصولات چرمی

تفاوت فروش B2B و B2C در محصولات چرمی

اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود باشید، حتما در مورد انواع فروش B۲B چرم یا حداقل در مورد محصولات B۲B چرم شنیده اید. اما مفهوم B۲B و B۲C چیست؟



به گزارش شاپ به نقل از مهر، نگاهی به کسب وکارهای اطراف خود بیندازید فکر می کنید چگونه خویش را به مشتریانشان معرفی کرده اند؟ همانطور که انتظار دارید، تبلیغات تمام آن چیزی است که این کسب و کارها روی آن حساب کردند؛ اما نه تبلیغات معمولی. تعجب نکنید؛ دیگر زمان تبلیغات هایی که ذهن مشتری را هدف می گیرند، به سر آمده است.
امروزه تبلیغاتی برنده میدان بازاریابی است که با احساس مشتری بازی کند؛ این درست همان مفهوم محصولات B۲B است. اگر می خواهید شما هم برنده این میدان رقابت باشید، ما ترفندها و راهکارهای متفاوتی پیش روی شما می گذاریم.
نگاهی به تفاوت B۲B با B۲C
بگذارید ابتدا شما را با مفهوم B۲B و B۲C آشنا نماییم. B۲C همان فروش کسب و کار به مشتری به صورت مستقیم است. درواقع در این فروش، کسب و کارها محصولات یا خدمات خویش را به صورت مستقیم به مشتریان می فروشند؛ درست مانند سوپرمارکت ها.
اما اصطلاح B۲B فروش تجارت به تجارت را هدف قرار داده است. درواقع این فروش در ارتباط با کسب وکارهایی می شود که محصولات و خدمات خویش را به تجارت های دیگر می فروشند. حال امکان دارد که تجارت های خریدار این محصولات را برای اهداف سازمانی خود بخواهند یا به دنبال خرده فروشی این محصولات به مشتریان باشند.
B۲B و تبلیغات سازمانی
سوال اصلی این است که B۲B چه ارتباطی با تبلیغات سازمانی دارد؟ بیایید یک برند چرم را در نظر بگیریم؛ این برند محصولات چرم مختلفی تولید کرده که بعضی از آنها را بعنوان محصولات B۲B چرم به سایر سازمان ها و شرکت ها معرفی می کند.
حال پای تبلیغات سازمانی به میان می آید. هر شرکت یا سازمانی می تواند از محصولات چرمی B۲B این برند در جهت اهداف سازمانی خود استفاده نماید.
برخی از سازمان ها محصولات B۲B چرمی را بعنوان هدایای درون سازمانی سفارش می دهند. این سازمان ها با این هدایا به قلب کارمندان خود نفوذ کرده و جایی در بین احساسات آنها برای وفاداری بیشتر به کارشان باز می کنند.
این در حالی است که بعضی از سازمان ها به دنبال جذب مشتری بیشتر هستند. در این صورت انواع خریدهای B۲B را با هدف جذب مشتری وفادار انجام می دهند. این همان تبلیغات مدرنی است که با درگیر کردن احساسات نام برند شما را جایی در بین قلب و روح مخاطب حک می کند.
بهترین خرید B۲B را داشته باشید!
اگر تصمیم گرفتید که با این روش برند خویش را تبلیغ کنید، نیمی از مسیر را پشت سرگذاشته اید. ولی اکنون به مرحله سخت ماجرا یعنی انتخاب نوع هدایای سازمانی رسیده اید. بگذارید همین اول کار به شما بگوییم که قرار نیست با هدایای معمولی مانند خودکارهای تبلیغاتی به هدف خود برسید. ازاین رو اگر به دنبال نتیجه بهتر هستید، باید سراغ هدایای سازمانی خاص بروید.
ما محصولات چرمی B۲B را پیشنهاد می نماییم. محصولات چرمی همیشه جایگاه خاصی در بین مردم ایران داشته اند؛ ازاین رو به سادگی می توانید با این محصولات احساس رضایت مخاطب خویش را جلب کنید.

با محصولات B۲B چرم آشنا شوید
در میان انواع فروش B۲B چرم باید یکی از محصولات چرمی را برای تبلیغات انتخاب کنید. در این مرحله دو نکته به میان می آید؛
اول این که چه مقدار می خواهید برای برندتان و پیشرفت آن هزینه کنید؟
دوم این که سلیقه مخاطب شما چیست؟
با توجه به این دو نکته می توانید از میان مواردی که در ادامه به شما معرفی می نماییم، یکی را انتخاب کنید.
انواع کیف ها
کیف ها همیشه یکی از بهترین گزینه ها در بین محصولات B۲B چرم هستند. نخستین مزیت کیف های چرمی این است که دست شما را در انتخاب باز می گذارند؛ حالا این شما هستید که با عنایت به سلیقه مخاطب و البته هدف خود باید یکی از این کیف ها را انتخاب کنید. از کیف های اداری گرفته تا کیف های پاسپورتی، همه و همه انتخاب مناسبی برای تبلیغ برند شما هستند.
حتی شاید این تصور که برای تبلیغ برندتان کیف های مجلسی یا کیف های رودوشی هدیه بدهید، مسخره به نظر برسد، اما حقیقت این است که این کیف ها هم جایگاهی در بین مخاطبان شما دارند. ازاین رو با انتخابی هوشمندانه می توانید به سادگی احساسات مخاطبتان را درگیر کنید؛ البته به این شرط که تمام گزینه های پیش روی خویش را جدی بگیرید.
هدایای چرمی سازمانی کوچک
با مشاهده انواع فروش B۲B چرم نخستین تصوری که در ذهنتان شکل می گیرد، هزینه بالای این محصولات است؛ غافل از این که شما می توانید با هزینه های کمتری از محصولات B۲B چرم در جهت اهداف خود بهره ببرید. کافی است چشمان خویش را به روی تمام گزینه ها باز کنید؛ بعنوان مثال:
کیف پول های چرمی
جاکارتی
کیف لوازم آرایش
جاسوییچی
جاکلیدی های چرمی
کمربند
با هزینه ای کم می توانید یکی از محصولات چرمی بالا را بعنوان هدیه سازمانی خود سفارش دهید.

با کروکو به اهداف تبلیغاتی خود برسید
حالا سوال اصلی اینجاست که در بین انواع فروشنده های B۲B چرم کدام را انتخاب کنید؟ فروش سازمانی کروکو با انواع محصولات B۲B چرم و پیشنهاداتی که برای سازمان های طرف قرارداد گذاشته است، بهترین انتخاب است. شما می توانید هر کدام از محصولات چرمی کروکو حتی کفش های این برند را بعنوان هدیه سازمانی خود انتخاب کنید.
علاوه بر این موارد فروش B۲B چرم کروکو انتخابی اعجاب انگیز برای شما دارد؛ این که نام برند خویش را بر این محصولات چرمی حک کنید و تبلیغات سازمانی خویش را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. مطمئن باشید با انتخاب کروکو برنده رقابت های تبلیغاتی خواهید بود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1400/10/25
14:19:07
5.0 / 5
13
تگهای خبر: بازار , برند , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
شاپ SHAAP