دولتشاهی خبرداد

حضور بیشتر از 80 تیم پلیس راه در طرح ترافیک زمستانه خوزستان

حضور بیشتر از 80 تیم پلیس راه در طرح ترافیک زمستانه خوزستان

به گزارش شاپ خوزستان فرمانده پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه بیشتر از ۵۰ درصد از تلفات جاده به دلیل سرعت غیرمجاز است، اظهار داشت: در طرح ترافیک زمستانه بیشتر از ۸۰ تیم از پلیس راه خوزستان برای استقرار در محورهای استان سازماندهی شده اند.



سرهنگ رضا دولتشاهی در مانور زمستانی راهداری خوزستان که امروز، یکم آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار نمود: امروز همزمان با سراسر کشور، مانور زمستانه ترافیکی در خوزستان برگزار شد و همه یگان ها و سازمان های خدمات رسان همچون پلیس راه، راهور، اورژانس، هلال احمر و... در این مانور حضور داشتند.

به گزارش شاپ به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: همه دستگاههای خدمات رسان، آمادگی کامل را برای زمستان دارند و هماهنگی لازم انجام شده است تا بتوانیم خدمات رسانی خوبی را به مردم در طول این ایام سرد داشته باشیم.

فرمانده پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه خیلی از محورهای خوزستان کوهستانی است، اظهار داشت: مردم باید نهایت همکاری را در این ایام داشته باشند تا بتوانیم آمار تصادفات را در محورهای خوزستان مانند سالهای گذشته کاهش دهیم.

دولتشاهی اظهار داشت: در طرح زمستانه بیشتر از ۸۰ تیم از پلیس راه خوزستان برای استقرار در محورهای استان سازماندهی شده اند و به صورت شبانه روز در خدمت مردم هستند.

وی اضافه کرد: در محورهای برفگیر، تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و افرادی که در این محورها فاقد زنجیر چرخ باشند از تردد آنها جلوگیری خواهد شد تا برای کسی مشکل ساز نشود.

دولتشاهی در مورد وضعیت تصادفات در خوزستان خاطرنشان کرد: سال قبل به علت محدودیت هایی که وجود داشت، تلفات جادهای کمتر بود اما سال جاری میزان تصادفات منجر به فوت در محورهای خوزستان و تلفات جاده ای نسبت به سال قبل افزایش زیادی داشته است.

فرمانده پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه بیشتر از ۵۰ درصد از تلفات جاده به دلیل سرعت غیرمجاز است، اظهار داشت: بیشترین علت تصادفات و تلفات جاده ای در محورهای خوزستان در ارتباط با سرعت مجاز نمی باشد. اگر مردم با سرعت مطمئن در محورها تردد کنند، بطور قطع بخش زیادی از تلفات جاده ای کاسته می شود.





منبع:

1400/09/01
22:53:26
5.0 / 5
914
تگهای خبر: خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
شاپ SHAAP