آوای ترمه، مجری تبلیغات محیطی و بیلبوردهای تبلیغاتی

آوای ترمه، مجری تبلیغات محیطی و بیلبوردهای تبلیغاتی

به گزارش شاپ تبلیغات محیطی در ابعاد بزرگ یكی از بهترین روش هایی است كه می تواند سبب دیده شدن برند شما شود.



به گزارش شاپ به نقل از مهر، تبلیغات محیطی در ابعاد بزرگ هنوز هم با وجود گذر سال ها و تولد روش های تبلیغاتی اینترنتی و دیجیتال، بعنوان یکی از بهترین روش های تبلیغات شناخته می شود. ما با تبلیغات عالی روبرو می باشیم که در ابعاد بزرگ می تواند روزانه در هر نقطه ای که بایستید به چشم بیاید. این غول بزرگ تبلیغاتی در مقابل چشمان مخاطبان می ایستد و به آنان می گوید به من نگاه کنید، ببینید چه چیزی به شما می خواهم می گوئیم، به من بیندیشید.
سفارش تبلیغات محیطی خلاقانه آوای ترمه
تبلیغات محیطی در ابعاد بزرگ که با چاشنی فوق العاده خلاقیت و نوآوری ترکیب شده است، یکی از بهترین روش هایی است که می تواند سبب دیده شدن برند شما شود. او به همه اعلام می کند که شما هستید. در این میان با عنایت به انواع روش های تبلیغاتی، استفاده از بیلبورد تبلیغات شهری که یکی از همان تبلیغات محیطی غول پیکر است، هنوز هم با وجود گذشت زمان و ظهور روش های تبلیغاتی جدید، شانس خویش را برای جلب مخاطبان و فروش بیشتر به خوبی حفظ نموده است؛ چونکه برخلاف سال های قبل که یکنواخت و ساده بود، حالا هم گام با سلایق مخاطبان، خویش را به صورت مستمر به روز می کند و زنده نگه می دارد تا دیده شود.
امروزه در تبلیغات محیطی همچون بیلبورد تبلیغاتی به خوبی درک شده که دیگر نباید تنها به سراغ رنگ ها رفت یا تنها به دنبال اشکال غیر متعارف بود، این تبلیغات غول پیکر باید با ایده های ناب، خلاقیت، اشکال و رنگ ها درآمیخته شود تا با خلق تصاویر گاهی ساده و گاهی نامتعارف، با خیره کردن دیده ها، ذهن ها را هم درگیر خود سازد؛ ما امروز به چنین تبلیغاتی نیاز داریم.
روش های طراحی تبلیغات محیطی خلاقانه در آوای ترمه
دیگر باید از تصاویری که همیشه پیام ها را به صورت مستقیم منعکس می کنند و به شکلی تکرار مکررات هستند در تبلیغات محیطی پرهیز کرد، در غیر این صورت انتخاب رقبا بیلبورد تبلیغاتی، گزینه بهتری خواهد بود. ما حالا باید از ایده هایی استفاده نماییم که توجه عابران پیاده را به خود جلب نماید، بنابراین رعایت نکاتی در طراحی چنین تبلیغاتی سفارش می شود.

- در گذشته در بیلبورد تبلیغات شهری تنها تصویر کالای مورد نظر را ترسیم کرده و با یک جمله کار خویش را تمام می کردند. حالا دیگر کسی توجه چندانی به چنین تبلیغاتی ندارد، ما به تنوع نیاز داریم و می خواهیم با خود زمزمه نماییم چه جالب! ازاین رو گاهی باید به سراغ کارکرد محصول خود بروید و آنرا به رخ بیننده بکشید، گاهی باید نتیجه استفاده از محصول و یا خدمات خویش را به رخ بیننده کشید.
- گاهی تبلیغات محیطی باید با غافلگیر کردن همراه باشد. همه ما در درون خود غافلگیر شدن را دوست داریم؛ ازاین رو باید به سراغ غافلگیر کردن مخاطب بروید. استفاده از بیلبورد تبلیغات شهری در جایی که اصلاً انتظار آنرا نداریم یکی از همین ایده هاست. ما همیشه در کنار اتوبان و وسط میدان شهر انتظار دیدن آنها را داریم، اما آیا تابحال به قرارگیری بیلبورد تبلیغاتی در نزدیکی ساحل دریا اندیشیده اید؟
قرار نیست همیشه تبلیغات محیطی را مسطح ببینیم بلکه می توان از بیلبوردهایی بهره برد که دو و یا چند سطح دارند. تصاویری که مکمل هم هستند و در کنار هم یک داستانی را روایت می کنند، در این صورت اساسا نظرها جلب خواهد شد.
گاهی هم می توان احساساتی مانند خنده، گریه، عصبانیت و غم را به تصویر کشید و همگی وقتی به صورت کاملاً طبیعی در چهره به تصویر کشیده شده و دیده شوند می توانند مخاطبان را جلب کرده و به خوبی روی آنها تاثیر بگذارند. دیدن احساسات دیگران همیشه احساسات افراد زیادی را درگیر می کند.

- از تایپوگرافی در تبلیغات محیطی غافل نشوید. گاهی پیام ها وقتی به زیبایی و خلاقانه نوشته می شوند و در عین حال جمله تأثیرگذاری را عنوان می کنند و یا نام برندی در یک پس زمینه زیبا به صورت متفاوتی نوشته می شود، به تنهایی می تواند یک تبلیغ عالی برای برندهای شناخته شده باشد. استفاده از رنگ های متضاد مانند سیاه و سفید هم برای این تبلیغات جالب است. همیشه نباید تصاویر خلق کرد، برخی مواقع باید به مخاطب یادآوری کرد هنوز هم من هستم به سراغ من بیا.
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت تبلیغات ترمه رجوع کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1399/03/17
23:23:59
5.0 / 5
2288
تگهای خبر: اینترنت , برند , خدمات , رنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
شاپ SHAAP